Z kumplem

Tutaj możesz pogadać z innymi ludźmi i ich poznać.


  • Index
  •  » RPG
  •  » "Oblężenie"- RPG- Opis świata i zapisy

#1 2010-09-25 10:33:18

Mikroajs

Administrator

Zarejestrowany: 2010-09-24
Posty: 9
Punktów :   

"Oblężenie"- RPG- Opis świata i zapisy

Zapraszam wszystkich do brania udziału w mojej grze RPG w moim wymyślonym świecie, Egzesti. Poniżej mapa.
http://img837.imageshack.us/img837/4121/mapawiataegzesti.png
Egzesti to magiczny świat, który towrzą trzy kontynenty: Mermonat, kontynent Cesarstwa Ognia, Krybad, kontynent ze wszystkimi narodami oraz Abydos, największy kontynent na którym Mieszczą się trzy stolice, Mro Kra, Milobro oraz Arm Atin.

Cztery narody, Naród Powietrza, Prowincja Wody, Królestwo Ziemi i Cesarstwo Ognia żyły w spokoju i harmoni. Cesarz narodu ognia postanowił za pomocą swoich wojsk potrafiących włądać ogniem podbić całe Egzesti. Wojska Pozostałych narodów broniły zachodnią część Krybad. Niestety nieprzyjaciel zdołał podbić pewną część Narodu Powietrza...

Magowie z każdego narodu potrafią włądać swoim żywiołem, lecz niekażdy rodzi się z tym darem. Ponżej umieszczam opisy narodów itp.

KRÓLESTWO ZIEMI
W królestwie ziemi dostępne do wyboru są te rasy (W nawiasach podaję premię danej rasy i/lub jej opis):
Człowiek
Leśny Elf(Zrę + 2)
Elf
Półelf
krasnolód(Bud i Sił + 3)
gnom(Int i Cha + 2)
goblin(Bud i Sił - 4, Cha i Roz + 1)
Ork(Bud i Sił + 3 Int - 2)
Półork(Bud i Sił +2 Int - 1)
Niziołek(Zrę + 3)
Hybsil(Zrę + 3)(Coś jak centaur. Zamiast konia jeleń. Nos jak u jelenia, z włosów wyrastają różki.)
Kobold(Zrę, Roz i Cha + 2 Bud i Sił - 3)(Mały gad. Ma łuskowatą, ciemnobrązową skórę, Głowę podobną do psiej którą zdobią 2 małe różki. Posiada takrze niechwytny ogon.)
Yuan-Ti Czystej Krwi(Zrę + 3)(Coś jak człowiek. Posiada gadzie oczy, rozdwojony na końcu język, zaostrzone zęby, pokryte łuskami części skury na karku i na koczynach.)
Yuan-Ti Półkrwi(Zrę + 3)(Są jak Yuan-Ti Czystej Krwi. Różnią się jedynie tym, że mają dwie z tych cech: głowa węża, giętki tułów, zamiast nóg ogon węża, węże zamiast rąk, łuski zamiast skóry, wężowy ogon wyrastający z kości ogonowej. Każda z cech ma plusy. Minusów brak. Cechy losuje mistrz gry.)
Yuan-Ti Wynaturzenie(Zrę +3)(Coś jak wąż wielkości człowieka. Morze mieć ludzką głowę bądź ludzkie ręce. To, czy wogóle będzie miał ludzką część losuje mistrz gry.)

Walutą w Królestwie Ziemi są ziemne monety. Są z metalu, mają okrągły kształt, a na środku mają sześciokątną dziurę. Królestwo ziemi wydobywa glinę, kamienie i rzelazo, a takrze produkuje metal w mniejszych ilościach. Te surowce są produktami eksportowymi. To królestwo produkuje takrze eksportową broń obuchową  i sieczną.

Dostępna broń:
miecze(krótkie, długie, jednoręczne, dwóręczne, półtoraręczne)
sztylety
maczugi
korbacze
buławy
noże
młoty(zwykłe, bojowe)
topory(zwykłe, bojowe)
łuki(krótkie, długie)
kusze(ciężkie, lekkie)
halabardy
włócznie
toporki do rzucania
strzały(zwykłe, zatrute)
bełty(zwykłe, zatrute)
kostóry
kamy
kukri
broń specjalna

Magia:
Magia Ziemi
Magowie ziemi potrafią poruszać ziemią, skałami itp. Z pewnymi rodzajami skał potrafią trochę więcej.

Magia Metalu
Polega ona na poruszaniu metalem. (Na początku niedostępna. trudna do nauki)

NARÓD POWIETRZA
Dostępne rasy:
Człowiek
Elf
Półelf
Elf Wysokiego Rodu(Int i Uma + 3 Cha - 1)(Elf dobrze znający się na magii)
Aasimar(Cha + 3)(Człowiek w któregożyłach płynie anielska krew)

Walutą w Narodzie Powietrza są powietrzne monety. Są z metalu, mają okrągły ksaztałt, a na środku mają okrągłą dziurę. Naród Powietrza wydobywa glinę którą tak samo jak i ceramikę eksportuje. Eksportuje także gołębie pocztowe, kostóry oraz piękne stroje .

Dostępna broń:
miecze(krótkie, długie, jednoręczne, dwóręczne, półtoraręczne)
sztylety
buławy
noże
młoty 
łuki(krótkie, długie, krótkie refleksyjne, długie refleksyjne)
lekkie kusze
strzały(zwykłe, zatrute)
bełty(zwykłe, zatrute)
kostóry
katany
broń specjalna

Magia:
Magia Powietrza
Magowie powietzra włądają powietrzem. Pozwala im to na np. bieganie z prędkością wiatru.

PROWINCJA WODY
Dostępne rasy:
Człowiek
Elf
Półelf
Jaszczurzec(Zrę i Bud + 2)(Człekokształtny jaszczur wysokości człowieka)
Shalarin(Zrę + 2)(Wodny humanoid z błoną pomiędzy palcami u nóg i rąk. Posiada takrze płetwę grzbietową zaczynającą się przy nosie oraz płuca i skrzela.)
Wodny Elf(Zrę + 2)(Elf ozielonosrebrnej skurze, z błoną pomiędzy palcami i z płócami oraz skrzelami.)
Sahuagin(Zrę + 3 Sił i Bud + 2)(Coś jak wodna jaszczurka o zielonej skórze, ciemnej wzdłuż ciała, jasnej na brzuchu. Ma Błonę pomiędzy palcami i skrzela. Na londzie wytrzymuje godzinę na punkt budowy. Gdy skończy się czas na lądzie musi chociarz oblać się wodą.)

Walutą w Prowincji Wody są wodne monety. Są z metalu mają okrągły kształt, a na środku mają kroplę wody z brązu. Prowincja Wody tworzy najlepsze wina na świecie. Jest to jeden z produktów eksportowych. Takimi produktami są też ryby oraz włucznie i trójzęby.

Dostępna broń:
miecze(krótkie, długie, jednoręczne, dwóręczne, półtoraręczne)
sztylety
korbacze
buławy
noże
młoty
łuki(krótkie, długie)
lekkie kusze
włócznie
toporki do rzucania
strzały(zwykłe, zatrute)
bełty(zwykłe, zatrute)
kostóry
kukri 
trójzęby
szable
broń specjalna

Magia:
Magia Wody
Pozwala ona manipulować wodą i innymi płynami oraz je zamrarzać.

Pozyskiwanie Wody
Magowie wody potrafią pozyskiwać wodę z roślin, powietzra itp.( Niedostępne na początku)Magowie Wody pozyskują swoją moc dzięki księżycowi.

Magia Krwi
Jest to zakazana magia działająca tylko w pełnię księżyca. Pozwala ona tak manipulować krwią wybranej istoty, by móc nią "sterować".( Niedostępna na początku. Trudna do nauki)

CESARSTWO OGNIA ( naród niedostępny dla graczy)
Dostępne rasy:
Człowiek
Elf
Półelf
Diabelstwo(Zrę i Roz + 3)(Człowiek z rogami i ogonem w którego żyłach płynie demoniczna krew) Ogniotraszka(Zrę i Bud + 1)(Humanoidalna jaszczurka o pomarańczowo-czerwonej skórze)

Walutą w Cesarstwie Ognia są ogniste monety. Są z metalu, mają okrągły kształt, a na środku mają płomień z brązu. Cesarstwo Ognia nie eksportuje i nie importuje żadnych produktów.produkuje za to metal i broń, wydobywa rzelazo i glinę. Inne surowce kradnie innym narodom. 

Dostępna broń:
miecze(krótkie, długie, jednoręczne, dwóręczne, półtoraręczne)
sztylety(zwykłe, do rzucania)
korbacze
buławy
noże(zwykłe, do żucania)
młoty
topory
łuki(krótkie, długie, krótkie refleksyjne, długie refleksyjne)
kusze(ciężkie, lekkie)
halabardy
włócznie
strzały(zwykłe, zatrute, ogniste)
bełty(zwykłe, zatrute, ogniste)
kostóry
katany
kamy
kukri
broń specjalna 

Magia:
Magia Ognia
Magowie ognia potrafią włądać ogniem. Pozyskują swą moc ze słońca.

Magia Błyskawic
Pozwala na miotanie błyskawic. (Na początku niedostępna. trudna do nauki)

A tu jeszcze troszkę innych informacji:
Dostępne klasy postaci w każdym narodzie i ich opis:
Alchemik - Ulubionymi przedmiotami każdego alchemika są moździerz, tłuczek, alembik, retorta i palnik. Ulubinym zajęciem alchemików jest wywarzanie mikstur. Najczęściej w walce używają sztyletu bądź krutkiego miecza.

barbarzyńca - Barbarzyńcy są bezlitosnymi wojownikami. sięją chaos i zniszczenie. Posiadają specjalną umiejętność szał bojowy.

Bard - Bardowie uwielbiają śpiewać, grać na instrumentach i dowcipkować. Zarabiają grając i śpiewając w karczmach i na ulicach za napiwki.

Łotrzyk - Łotrzykowie są szybcy i sprytni dzięki czemu potrafią okraść prawie każdy budynek. Znają się terz na kiesząkostwie.

Łowca - Łowcy kryją się za bujną roślinnością by upolować jakąś zdobycz za pomocą łuku. Niektórzy wolą atakować z bliska.

Łucznik - Łucznik zawsze ma kołczan na plecach i łuk przewieszony przez ramię. Walka na odległość to jego konik. Nie znaczy to, że pokonają go gdy ktoś do niego podejdzie. Łucznik potrafi także walczyć sztyletem i krutkim mieczem. 

Mag - W zależności od pochodzenia mag potrafi władać jednym z czterech żywiołów.

Pięściarz - Pięściarze walczą za pomocą swych pięści. Zwykle zakładają twarde rękawice by ataki były mocniejsze.

Tancerz Ostrzy - Tancerze Ostrzy potrafią władać dwoma broniami. Ulubiony zestaw Tancerzy to dwa długie miecze. Potrafią walczyć szybko i zadawać obrażenia kilku celom jednocześnie.

Wojownik - Wojownicy władają potężną bronią miłują się w cięrzkich lub średniego cięrzaru zbrojach oraz tarczach. Wojownicy są bardzo wytrzymali jak i silni.

Zwiadowca - Zwiadowcy posługują się łukami, sztyletami oraz nożami do rzucania. Są szybcy i potrafią dobrze się kamuflować.

Wymiana monet:
1 ziemna moneta = 3 wodne monety
1 ziemna moneta = 2 ogniste monety
1 ziemna moneta = 2 powietrzne monety
1 ognista moneta = 1 powietrzna moneta
1 ognista moneta = 1,5 wodnej monety
1 powietrzna moneta = 1,5 wodnej monety

Nareszcie! To już koniec opisu świata! Teraz przechodzę do rzeczy. Szukam do gry od trzech do sześciu graczy. Jeśli chcesz grać wyślij posta w tym temacie z wypełnioną kartą postaci. Oto schemat takiej karty:

Pochodzenie: (Tu wpisz z jakiego narodu pochodzi twoja postać. Cesarstwo ognia niedostępne)
Imię: (Tu wpisz imię postaci)   
Nazwisko: (Tu wpisz nazwisko postaci)
Płeć: (Tu wpisz płeć postaci)
Rasa: (Tu wpisz rasę postaci)
Klasa: (Tu wpisz klasę postaci)
Wiek w ludzkich: (Tu wpisz wiek postaci w ludzkich latach)
Opis wyglądu: (Tu opisz wygląd postaci)
Ekwipunek: (Tu wpisz co postać ma w swoim "Plecaku")
Atrybuty: (Tu napisz rozdane punkty(masz do rozdania 15. Na początku masz 10 przy karzdym. Do atrybutów dodaj bądź odejmij premię lub karę rasową do atrybutów) Atrybuty to: Siła, Zręczność, Umagicznienie, Budowa, Inteligencja, Roztropność, Charyzma)

Poniżej możecie zobaczyć poprawnie wypełnioną kartę:
Pochodzenie: Królestwo Ziemi
Imię: Rizan
Nazwisko: Amparso
Płeć: mężczyzna
Rasa: gnom
Klasa: bard
Wiek w ludzkich: 25
Opis wyglądu: Rizan ma jasną karnację. Ubrany jest w skórzaną zbroję składającą się z butów sięgających do łydek ,nagolenników ,kirysu z rękawami do łokci ,karwaszu założonego na lewą rękę i dwóch rękawiczek.Do pasa ma przywiązany krótki miecz , flet ,tubę z mapą świata i sakwę, ( w środku sakwy 10 ziemnych monet) a na plecach mandolinę .Na szyi można zauważyć złoty naszyjnik z literami "A"(na górze ) i "H" (na dole) .Ma czarne włosy zasłaniające trochę jego niebieskie oczy na jego zadowolonej twarzy .
Ekwipunek: Suchary na trzy dni, worek jagód, deska z balsy
Atrybuty:
Siła  10 + 0 = 10
Zręczność 10 + 2 = 12
Umagicznienie 10 + 0 = 10
Budowa 10 + 0 = 10
Inteligencja 10 + 2 + 4 + 16
Roztropność 10 + 4 = 14
Charyzma 10 + 2 + 5 = 17

Rozgrywka odbywa się w czasach średniowiecznych!

To tyle! Czekam na chętnych!

Offline

 

#2 2010-09-26 16:56:40

minivebboy

Początkujący

Zarejestrowany: 2010-09-25
Posty: 1
Punktów :   

Re: "Oblężenie"- RPG- Opis świata i zapisy

Klasa-łowca
Pochodzenie-Prowincja Wody
Rasa-Sahuagin
Płeć: mężczyzna
Wiek w ludzkich: 19
Imię:Amar
Nazwisko:Noor
Opis wyglądu:Ma łuskowatą skórę, kolor oczu-głęboki niebieski, ubranie-skórzana zbroja trzymająca się przy ciele-rękawice skórzane czarne, kirys ze skóry nagolenniki, buty, długi łuk przewieszony przez ramię, 30 zw. strzał z 20 zatrutymi w kołczanie, sztylet przy pasie w pochwie nóż w pochwie, sakwa przypięta do pasa z 40 wod. monetami.
Siła  10 + 2 = 12
Zręczność 10 + 5 =15
Umagicznienie 10 + 0 = 10
Budowa 10 + 10 = 20
Inteligencja 10 + 0 = 10
Roztropność 10 + 2 = 12
Charyzma 10 + 0 = 10
Ekwipunek:Suchary na5 dni,5 okoni, wędkę, 1 kartkę i kałamarz z piórem.

Ostatnio edytowany przez minivebboy (2010-09-26 16:58:40)

Offline

 
  • Index
  •  » RPG
  •  » "Oblężenie"- RPG- Opis świata i zapisy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumijmuiden.pun.pl www.teenager-hogwart.pun.pl www.sims2-bezludna-wyspa.pun.pl www.spartaclan.pun.pl www.piszesz.pun.pl